Missofie

Kräftskiva, utgång å massa shopping!!!

Publicerad 2006-08-20 14:12:05 i ,

Oh, e lite seg idag.. Men e ju såklart en sån där dag då man ska göra så mkt.. eller skulle behöva iaf.. men va sängen ser extra inbjudande ut idag då.. =) aa... men de va ju kräftskiva igår då!! HM! Görmysig faktiskt.. Va på en loge i Velanda bland massa människor jag typ aldrig träffat.. hi! åh, nu insåg jag att jag faktiskt kan skriva utan att titta på tangentbordet!! wohoo!! eller blir ju ganska mkt fel men ändå!! =)  ö a, men så där va vi, efter mkt om å men.. (sena samtal till lena osv.. lol) å grillade korv!! haha!! vi va gött mobbade, speciellt eftersom de inte va nån glöd på grillen utan värsta eldsvågan som vi skulle grilla på, men de funkar för mej!! :) Vi tänkte inte att denna kräftskivan skulle va såå himla seriös så vi sket i kräftor, men den va ju faktiskt jätteseriös!! de va rätt pinsamt å komma där med sina svarta korvar som va råa inuti när alla satt där med sina kräftor å surplade.. hmm... men men.. ja va glad för de!! vi sjöng iaf en massa snappsvisor å eftersom jag blev jätteexalterad då å tyckte att de va askul (önskade visor å allt möjligt) så fick ju ja ta ton... varför kan man inte va tyst ibland?? =) jag sjöng typ snappsvisor hela tiden för mej själv och andra, typ som en trubadur (haha!!) för jag kunde inte lämna ifrån mej häftet.. va dock inte ensam om detta.. Efter några groggar å snappsar blev de lite svårare att förstå när jättelätta ord va felstavade.. "va e de här för ord elle? phesten??!!"
             
Kom över min pappa långben rädsla.. jag va riktigt våghalsad igår!!! =D =D peta på en så den flög på karin.. som inte va riktigt lika glad över min fobiseger som ja!! haha!! Karin tror ja e den enda som säger pappa långben åt pappa långben.. men de e jag väl inte?? Dom heter ju faktiskt så.. de e ju inget jag har hittat på själv!!!..... eller?? ush, hatar dom iaf!! å nattfjärilar, BLÄ!! *rysning* Åkte senare in mot staden för utgång på Lipz.. Där mötte vi upp Sandra å Jenny, å träffade på Stefan me!! Grattis gamlingen!! =) Kom med på hemska vimmelbilder som vanligt.. Varför?? Hatar detta påfund!! Riktigt rolig kväll blev de iaf, me massa skön dans!! :)  
       
Men idag e de söndag, igen, åh!! Å min sista semesterdag... :S Men men.. inte många veckor kvar!! HIHI!!! LÄNGTAR!!

Har den senaste tiden varit väldigt duktig på å göra av med penagr.. Jag fattar inte!!! Hur kan jag liksom göra av med såå mkt pengar så himla snabbt??!! Får snart öppna ett postgirokonto där folk kan få skänka pengar!! Alltså, va inte de en bra ide?! Jag är ju verkligen en av dem mest behövande!! Hmm!!! A men de e ju iaf kläder som är djävulen! Alltså dom dras till mej, ropar på mej.. även om jag bestämt å inte köpa nåt.. Jag ska inte gå i en affär till nu!! Så får de bli.. eller så får ni skänka pengar.. Tänk över saken!!

Å nu måste jag börja göra saker me.. jobbigt!!! Måste tänka ut när jag kan åka ner till Halmstad å hälsa på Martinababen me!!! Hoppas jag överlever morgondagen.. Börjar liksom 8!!!! Va händer??!!

KRAMAR ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela