Missofie

Semester!!!!

Publicerad 2006-08-02 00:09:13 i ,

Wohoo!!! Har semester nu å e alldeles galet underbart skönt!!! Saknar inte jobbet minsta lilla!! Eller kanske dom lite galnare kunderna som pratar om mamelucker, har glitter i håret å ser ut som Elvis eller ger en poesiböcker...  Längtar såå efter å bli pensionär å alltid få känna så här!! =) Eller kanske inte... Vet inte.. Har insett att jag e en liten människa som tycker de e jobbigt att inte veta vad man vill göra här i livet.. Blev påmind ytterligare ikväll då mamma fick visa mej hur man satte på diskmaskinen!! Hehe!! Jäjä, jag har iaf aldrig sagt annat än att jag e en liten skit! Har dock inte hunnit göra så mycket på ledigheten... Har blivit en hel del golf!! Sänkt mej lite till!! Jag e grym!! En familj har varit å kollat på min söta häst som jag ska sälja, å dom ville nog köpa honom.. Sad, men de e väl eg de bästa å de som jag vill me.. Har städat min bil!! Tjena!! de händer inte alltför ofta!! Kände att jag va tvungen efter att Martina kommenterade skicket!! =) Haha!! Men sover nog allra mest!! Mamma frågade mej häromdan om jag va hög på ledighet!! Ha! Kul! Ska i dagarna nog skicka cv upp till lite fjällanläggningar så får vi se om dom vill ha mej!! Å så ska jag ju hälsa på Lenis Penis i Grebbestad!! Sen kommer lite englandssläkt hit till helgen å KM me... Blev alldeles chockad igår när jag insåg att jag snart åker till USA!! Shit!! Kolla lite på biljetterna å fick lite panik över att jag ska mellanlanda bland alla baguetter i Frankrike, alldeles själv!!! Hjälp!! Men fan va kul de ska bli!! Har sparat ihop lite pengar nu!! Jag visste inte att jag kunde de!! jag e ju faktiskt ganska duktig ju!! Har inte gått ut nu på jäätteläänge heller!!! Verkligen!! Måste ändra på de!! Kanske nåt reggieställe me Lena!!! Yey!! Hoppas på de!! ; ) Gud va bra allt kändes ända tills den fucking försäkringsräkningen för bilen damp ner i brevlådan idag!! :(

Kommentarer

Postat av: Jenny=)

Publicerad 2006-08-02 11:26:17

oh vad gott för dig att ha semester... en annan jobbar & jobbar ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela