Missofie

Ledig - fy fan va gött!!!

Publicerad 2006-07-16 17:07:03 i ,

Halloj!! Idag e jag ledig!! Hur skönt som helst!! Trodde aldrig att jag skulle få uppleva denna dan..  Har varit såå segt å jobba denna veckan! Men nu e de äntligen söndag!! =)  Dan hade väl kunnat börja lite trevligare kanske.. men jag har väl bara mej själv å skylla.. jag städade!! Fatta, JAG städade.. de händer så ytterst få gånger!! Så sällan som möjligt e bäst!! Men mitt rum!! Alltså.. okej, jag ska försöka skärpa mej.. Jag kunde inte se golvet!! De va kläder överallt!! låg pengar (okej, en tia, allt jag har) å smink på golvet... (hitta ett läppglans som jag hade funderat över vart det hade tagit vägen - under sängen! oops!).. cdskivor, glas å flaskor!! de va jätteäckligt!! haha!! men nu e de fint!! jag vet att de kommer se förjävligt ut om två dagar igen!! men men... jag e stolt över mej själv för tillfället iaf! =)

I fredags så va ja ute me girlsen!!  sluta jobba i delin 2030 å skynda hem å lämna bilen typ.. sen fick pappa köra mej!! lilla pappa!! haha!! ut på nitlotten å sen sand!! görkul!! träffa ju på stefano också!! glömde helt bort att jag skulle jobba 12 till 2215 nästa dag!!! jag blev dock påmind när klockan ringde!!! :(  Idag ska jag fika med empa å sandra å sen se Pirates of the Caribbean!!! wohoo!!! jag å depp ikväll alltså!! =) het i den filmen!! detta kommer jag ihåg att jag å tjejerna har haft en diskussion om.. vi kom fram till att råa smutsiga karlakarlar e väldigt heta.. typ aragorn i Sagan om Ringen å depp i Pirates!! mm!! haha!!

Bara två veckor kvar till semester nu!! =D Å jobbar faktiskt inte alls mycket de här två veckorna..  Gött!!!!
Fick föresten lön i fredags så har tänkt å shoppa upp hela den imorn innan jobbet kanske.. så de så!! tja tja!!
; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela