Missofie

Seriespel 2; Mariestad GK

Publicerad 2006-07-23 20:33:41 i ,

Hej å hå!! Tröött e ja!! Å ja ska jobba imorgon!! NEJ!! när man har varit ledig ett litet tag blir man så bortskämd å vill aldrig mer sätta sin fot på en arbetsplats!! ska kämpa på min teori om att bli mångmiljonär!! mamma spelade golf med en kille för några dagar sen som hade vunnit 10 miljoner på måltipset!! fan!! varför e de så orättvist för.. många får jobba ihjäl sej (okej, syftar inte i första hand på mej själv men..) liksom, bara för att kunna betala räkningarna å köpa mat å andra behöver aldrig mer jobba.. bara gå runt å flumma, göra precis va man känner för för dagen!! Va orättvist!! jag vill också kunna göra så!! =) ÅÅ!!

Jäjä.. har iaf varit ledig ganska länge nu, men dagarna har ju bara flugit förbi så jag ser ju inte direkt fram emot morgondagen.. Åkte i torsdags morse iväg med elitlaget till Mariestad å spela lite golf.. sista serispelet i år va där så vi åkte å spelade in oss.. Gick skit på inspelet.. jag va såå trött i hela kroppen.. hade spelat golf dan innan me så jag vet inte, min kropp va väl chockad över att jag skulle spela golf igen ;) Men väldigt mysigt ändå.. bodde på hotell Aqva.. Sen började serispelet på fredag.. Började med en foursome som Maria, Karin, Nina å Martina spela.. gick jättebra för Martina å Nina.. gjorde faktiskt bästa foursomen av alla!! Gött kött!! jag cadda ju Martina.. kan man se ett samband?? mm!! haha!! Sen spelade jag å Karin bästboll på eftermiddan å Jeanette å Nina.. Jag spela bra men de blev väl ingen överdrivet bra bästboll precis.. :S Låg femma när vi kom till Mariestad, låg fyra efter foursomen å femma igen efter bästbollen.. upp å ner.. Men de va jättekul å spela men såå jävla varmt alltså!!! Sjukt!! Helt död efter den dagen.. orka inte gå så långt från hotellet när vi skulle käka sen.. haha!! gick till en kinarestaurang i samma hus som hotellet!! Mmm!! Inte ofta man käkar kinamat ju! såg på jurassic parc sen å tjöta me martina på rummet! Övertygade Martina om att inte jag alls va trött å kunde va uppe hur länge som helst precis innan jag stensomna.. hi!! Gick upp tidigt även på lördag för att spela fyra singlar.. Jag, Martina, Maria å Karin spela.. Jag blev ju caddad av Jeanette!! asbra!! Började rundan lite instabilt men en bogey, trippel å önskade att rundan va över redan då!! men vet inte vad som hände när de plötsligt vände å jag spela hur bra som helst.. gjorde par å birdies å va nära å göra hio på ett par 3 hål!! Aldrig varit så nära!! Hade en 2 cm lång birdie putt där!! =) haha!! asgrymt!! När rundan va över visade sej att jag fått 40 poäng å har numer singelhandicap!! Wohoo!! Mitt mål för säsongen e uppfyllt!!! Asglad!! Blev 10 totalt tror ja... Så efter singlarna så gick vi upp å fick bronset istället!! Vi e grymma!!

Efter seriespel bar de av mot Trollhättan!! Fallens Dagar denna helgen ju!! Kan man inte missa!! I Lidköping stanna vi å köpte hårfärg till Martina.. som jag skulle frisera!! (:S) Haha!! Undra va vattenmelonen kosta där?? ;) Köpte de å åkte hem där klippande å färgandet började (till mammas förskräckelse!!) Kan ju förtydliga att jag har klippt två personer tidigare i mitt liv... Med start för några veckor sedan.. först Mattias å sen mej själv (!) Men de gick bra, när jag inte träffade Martinas hals istället för hår!! rekommenderar inte å dricka starköl samtidigt som man håller i vassa saker!! :) Efter många timmars fixande å donande, skratt å bärs/drinkar/bailys åkte vi in mot Trollhättan.. Utan Martinas leg!! Haha!! Jäjä, men vi lyckades smita in på stålverkets öltält när vakterna inte såg!! =) Där va Oskar!! Sprang ut å in från tältet å träffade mycket trevliga männsikor på min väg!! =)
coachen oskar ja å martina på fallens dagar!! =)

Titta va fin Martina e i håret!! =) Stolt!! Lite för stort förtroende för mej än vad man borde ha kanske!! Underbart!! Haha!! "nej ja va inte fullast igår" bevisades emot när man inte kan knäppa loss säkerhetsbältet! ;) Söting! overall askul helg!! Men nu back to reality!! tyvärr!! men bara tre arbetsdagar kvar till semester nu!!! (förhoppningsvis)

Men vi säger så, ha de bra, tack hej!! (hahaha!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela