Missofie

Halmstad!

Publicerad 2006-09-10 17:00:32 i ,

Fan va trött ja e! Mina ögon e liksom alldeles röda å de e inte meningen att dom ska va öppna alls!! Åh, vilken helg!! Jobbade galet länge i delin i fredags men jättekul å jättestolt över mej själv att jag typ aldrig längtade hem!! =) De e ett under!! Sen igår, lördag, satte ja mej på tåget till först göteborg å sen halmstad för å hälsa på Martina!! Blev väldigt inspirerad återigen av å flytta hemifrån å komma bort framförallt... Se nåt nytt liksom! =) Hade ju en jättemysig fin lägenhet! =) Testade på kylskåpspoesi, som e ett väldigt stort nöje hos mej tydligen.. blev typ som en drog, kunde verkligen inte slita mej.. sen stog ja å skratta åt mina egna skämt å tyckte att ja va asgrym!! tönt!! Käkade ganska orginella crepes innan fixande för kräftskivan!! :D :D (hoho, fyllningen!!)

Halmstadbrudar!!
Kräftskiva iaf!! med vitlöksbröd!! Haha!! Mm, kul!! Blev nog så att ja kom i fas 8 eller 9 tillslut med tanke på att jag tappa en viss persons kamera i marken å förstörde hela den, kom på en lögn om vad som (eg) hade hänt.. Jag hade ju inte lånat den, den hade ju liksom gått sönder av å bara ligga helt stilla, utan att nånsin ha varit i mina händer... konstiga va att jag inte fick panik.. men jag va väl alldeles för långt in i dimman då för att överhuvudtaget tänka!! Men, sen va de ju inte riktigt så illa som jag förtjänade när man lånar en kamera utan å fråga.. De va ju bara minneskortet som hade åkt ur.. Puh!

Kom efter kräftskiva inte in på Harrys där de va 22 men gick ju till Mårtenssons istället (23!!! yeah!!!) Haha!! Grejen va den att ja fick ju ljuga om att ja glömt leg å ist rabbla upp mitt personnummer (bytte ju dock ut några väsentliga siffror..) Men de hade ja ju tränat in innan, men ja trodde ju inte vakten skulle be mej rabbla upp de baklänges också.. de gick ju sådär.. blev nog inte en siffra rätt tror ja, men ja roade nog vakten iaf.. Gissade typ på några siffror å tittade frågande på honom som om han hade svaret!! Haha!! Råkade ju avsluta med 78 också men de sket han i.. Han verka ju inte så jävla smart alltså!!

Idag när ja åkte hem tittade/glodde ja på alla roliga människor!! Alltså, vad håller vissa folk på med eller??!! Som bäbisgubben tex.. Alltså han såg så knäpp å ful å rolig ut att jag höll på å dö!! Tur att man inte såg honom i lördags kväll!! A men iaf, han hade en guldig slips också, å hans hår som han hela tiden gick in på toan å vattenkammade som va typ som boppers.. uhh!! Så går han där i kostym å jag försökte tänka ut vad denna lilla man kan jobba me... Men ja fattar inte.. Kändes nästan som om han va typ dansbandssnubbe eller nåt men ändå inte.. Kunde verkligen inte placera honom i nåt fack!! =) :P Så lämna han sina påsar typ där ja satt en gång, säkert när han skulle på toa å vattenkamma sej igen.. Då såg man iaf igenom plasten på påsen å såg va han hade roat sej med för tidning.. ALLTSÅ BLÄ PÅ BÄBISGUBBEN!! uh, vad man kan äcklas ibland!! Blev lite rädd för en kille som satt å filma hela tiden också.. Liksom filma naturen mellan Gbg å Thn.. e de så jävla intressant eller?? Så tog han typ kort på andra resenärer...?!.... Knäpp!!   

imorgon jobb igen.. Fan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela