Missofie

I väntans tider!! :)

Publicerad 2006-09-26 20:25:47 i ,

Mm, då va de snart dags!! Idag e de tisdag å på söndag bär de av!! =) Hihi!! Jättesnart ju! Men känns lite konstigt att de som man längtat efter så länge helt plötsligt ska hända me!! Har funderat lite på vad jag ska göra när ja kommer hem.. Då e jag ju helt ledig, eller arbetslös.. beror på hur man ser på saken.. Har iofs inte varit så mkt jobb på sista tiden.. Dom nya schemana har gjorts å eftersom jag inte ska jobba på Maxi i höst så har ju inte jag fått nått sånt schema, jag får typ bara katastoftiderna tror ja.. dom som ingen annan kan ta!! Men ja e nöjd, då har man tid å göra massa annat nödvändigt.. Tex som att hälsa på underbara Linus eller fika med vännerna..

Va efter mys hemma hos Karin med en flaska vin (La Cota.. eller va hette den!! :D ) på Sand i lördags.. Väldigt rolig å spontan kväll får ja säga.. Mötte upp Malena i stan me som hängde på.. Där träffade man på hela storebrors umgängeskrets ungefär.. =) + jobbarkompisar + 30-åringar med kris som äger skoaffär i Lysekil (?).. Kanske.. Haha.. Just de, lite häng på Nova han vi me innan också.. Blev även efterfest, till ja va va klockan, 7 kanske.. Med jobbarkompisar.. Kul men blev lite skraj för dunkarna på bordet måste ja säga!! =) Gud! T = kul kille, visste inte om detta.. Men så många pulversåser har ja aldrig tidigare sett!! Har vi ens de sortimentet på Maxi??!! 

Imorn jobb iaf!! Ovant å rätt jobbigt ju.. 10 timmar! Hälsa gärna gärna på mej!! =) Men bara 4 dagar kvar på stället.. förhoppningsvis för alltid!! Eller tycker mycket om mina kära arbetskamrater, men finns de nåt mer monotont arbete?? 

Har kommit in i höstkänslan nu.. Börjat se en massa filmer.. Mys! Bla Over the hedge (nja..) Walk the line (ååå, braaa!) ö, Kim Novak badade osv..( hmm..) nån mer... kommer inte på.. Jo, Hipp Hipp såklart!! Bäst!! Har ju kommit över dom filmerna bara så där!! :) Lycka!! Nu måste ja se Desperates..

5 DAGAR KVAR!!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2006-09-27 01:20:11

See you soon, babe!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela