Missofie

Uppdatering: Helg!!

Publicerad 2007-08-20 21:42:26 i ,

HEJ!!!

Glöm allt jag sa om lägenheten i senaste bloggen.. Den va inte alls vad jag hade tänkt mig, så jag bröt mitt löfte till fastighetsbolaget!!! Å det va jättejobbigt, jag va jättenervös!! Men killen som jag pratat med var faktiskt snäll och förstod mig ändå, även om han krävde ett löfte av mig när jag pratade med honom första gången.. Lägenheten var okej, men det var en enplansbyggnad med korridor, precis det jag inte ville bo i.. Dessutom såg huset ut som ett kontor eller lager och låg jättetråkigt!! Men gud va jobbigt det va ändå, jag är inte bra på att säga nej!! :S Så då va jag bostadslös igen.. Men... Då kom jag på att jag skulle titta på en till lägenhet samma helg.. En som jag hade hört skulle va rätt hemsk men ligga centralt, men det skulle va typ en byggnadsarbetsplats bredvid.. Men jag och Björn åkte och kollade på den ändå, även om jag nästan hade glömt av den, eftersom det lät så dåligt.. Och det var tur!! Den va perfekt, och så hemskt såg det inte alls ut utanför.. Killen som hade den hade bott där i 15 år, kanske inte så konstigt att han va så negativ! Hihi, då blev jag iaf glad igen och kunde inte sluta babbla om hur bra den va!! Stackars Björn!! :D Hihi!! Denna vet jag inte riktigt när jag får dock.. Ska prata med nån Mats (?!) först, kanske om 2 veckor?? Snylta på Björn först!! :D Under helgen i Karlstad han vi bl.a med att besöka mitt Universitet.. Hihi, det va jättefint och görfräsht!! Så nu känns det lite bättre!! :) Men fan vilken uppförsbacke!! Shit!! Nästa gång jag åker upp igen är på fredag, då blir det flytt nr 1, anhalt: Sommarro.. Antagligen hämta nycklarna till MIN lägenhet också!! Tjohoo!!

Idag har jag och mamma storhandlat på Elgiganten och Siba!! Hahhaaha!! Det blev skrivare, damsugare, mikro, brödrost och dvd.. Dessutom köpte mamma en ny mobiltelefon som jag blev väldigt avundsjuk på!!! Hihi!! Oj, vad bra allt känns!! :)

Fram tills fredag har jag inte så mycket planer, mest packa tror ja.. :P Med tanke på att jag glömde både mitt körkort och bankkort i Karlstad känns det inte som jag kan göra så mycket heller.. Fuck!!



Nä men hej då!! Kraaam!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela