Missofie

Besök!! =)

Publicerad 2007-02-11 15:44:31 i ,

Denna helgen har varit alldeles underbar faktiskt!! Mamma, pappa å Mattias har varit här å hälsat på!! =) Dom kom i torsdags kväll å åkte hem förut idag!! Så en härlig helg har vi haft här!! Jättefint väder har de varit med nysnö å bra pister! Innan dom kom i torsdags va ja å 14 andra säsongare på Tacobuffé på Brants här i Branäs.. Jättegott  va de!! Efterrätten togs hemma.. När familjen kom.. Jag har ju fått lite glass som behöver ätas upp!! Haha!! Fick 4 kartonger á 26 glassar av min snälla arbetskamrat Björn!! =) Så glass har vi ätit!! Fredagen ägnades åt skidåkning och afterski.. Mamma å pappa uppskattade nog precis lika mkt som jag min personalrabatt i baren!! =) Jättekul va de.. Dubbel Trubbel från Gbg spela!! Lördagen ägnades också åt skidåkning/brädåkning och afterski!! Trevligt trevligt!! Sen sågs de på Melodifestival å hejja Ark säger ja bara!! :D Efter pokerspel smet ja ut för party på Brants! FUN!!
 
Glömde föresten att berätta om när familjen kom!! Jag stod vid Mickelbyn i Branäs där vi skulle bo å beskrev hur dom skulle köra för att hitta mej.. Så såg jag precis en bil som kom på vägen å frågade om dom såg mej.. "Ja" svarar mamma så ja vinkar på bilen att här e ja, kör in här!! Grejen va att de inte alls va våran bil men denna bilen stannar å vevar ner rutan.. Å ja bara "fan!!" å försöker verkligen att smita runt bilen men nej nej.. Människorna i bilen börjar prata med mej!! Då visar de sej att killen som kör va här uppe för bara några veckor sedan tillsammans med sina kompisar å kom alltså nu igen, med samma vänner.. Å att jag kände igen dom va att dom hade varit inne å trakasserat mej när ja jobba uppe på toppen!! Då kom dom in ungefär 3 4 gånger på en kväll bara för att tjöta å stinka öl.. Vi fick typ tvinga ut dom tillslut för att vi skulle stänga!! Å sen säger killen som kör (som förövrigt kommer från Lilla Edet) "du känner inte igen oss va??" Ö jo, jag känner igen er!! Känner ni verkligen igen mej??!! :P Förra gången bodde dom uppe på toppen, där de inte e vidare mkt uteliv.. Denna gången bodde dom i Mickelbyn, i Mickelbyn 37 närmare bestämt.. Gissa vart vi bodde!! Självklart 36!!!!!!!!!!

Lite kort har ja fått önskemål om!! =) Lite krångligt när ja inte kan lägga in kort från min kamera till denna datorn än men kommer några från Malins kamera sålänge!! Enjoy!!

 Storbacken i Branäs!!
Jag och Malin i toppstugan efter brädåkning!
Mkt festande e de här uppe :) Här snortning av tequila!! :S

Jag och Malin på Brants!!
Niclas å Fredrik dregglar på vårat fönster!! Yum!

Några bilder blev de iaf nu!! ;) Ska försöka lägga in lite fler!!
Ha de bra så länge!! Pussar å Kramar till ALLA!!!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2007-02-20 20:37:20

Fortfarande nyfiken på vem edet-bon är ju;) Du får ta reda på vad han heter... jag vill veta:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela