Missofie

Kuddjakt!! :P

Publicerad 2007-07-24 11:47:19 i ,

Målet för dagen:
Jag behöver en ny kudde!!!!!!!! En mjuk!! Jag blir arg på hårda kuddar! Jag ligger bara och tänker på vad hård kudden är att jag glömmer bort att sova!! Oj vilken tönt jag är insåg jag precis!! HAhahaha!! Men jag behöver faktiskt det!!!!!!!!! Hoppas jag har pengar kvar på kortet bara, jag har ju handlat en hel del smycken på Glitter det sista.. :S Oops!!

Helgen var rolig med Fallens Dagar och allt!! Typiskt att jag jobba bara.. Jag är så himla partysugen nu med!! :) Får lösa det någon helg! Träffa mina härliga vänner och som bonus kom ju branäsemil me!! :D Lyssna på musik (?! hahahah)

Glitter ringde precis.. Dom utökar mitt vik med 1 dag!! Hahaha!! Men vi får väl se, det kan hända att det blir fler dagar, dom ringer rätt vad det är! :)

Kolla vilka söta south-park gubbar Björn och jag gjorde igår.. Det ska föreställa oss!! Hahaha!! Vi ska ut och kriga!! :D Jag ser mest väldigt exalterad ut över att kriga (visst ser jag väldigt arg och hemsk ut!! :P Reggiemössan är på med!! Yey!) men Björn är mest mesig!! Hahah!!




Puss så länge!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2007-07-25 19:48:41

Hehe, ni var jätte söta som south-park! ;) Hur "gjorde" ni dem? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela