Missofie

Kärlek

Publicerad 2007-11-08 15:54:28 i ,

Finally I know what true love means to me!! Och denna gången skriver jag det och syftar på ordet love istället för finally (om ni minns min bloggrubrik för några veckor sedan) då jag eg bara syfta på ordet finally och resten fick hänga på.. :) Då handlade det om så värdsliga saker som väntan på bredband, nu handlar det om kärlek... ;)

Oj, vad det är skönt att tycka om någon, att bry sig om någon!! Man blir ju alldeles varm och glad ;) Hihi! Och det är skönt att vara varm och glad i det kalla novembermörkret! :)

Igår hade jag och Björn mysdagen Allan! :) Jag gick motvilligt till skolan (gör jag iofs varje dag) för det känns som jag alltid får gå upp tidigt.. Och jag är ingen morgonmänniska och kommer aldrig bli! Grr! Men jag gick med på att gå till skolan om vi kunde sova ihop när jag kom hem, å bara mysa!! Och det gjorde vi! Typ hela dan!! Å det va så himla mysigt!! Låg i sängen, kollade på Sunes jul, åt pizza, och bara tyckte om varandra.. Åå!! Oj vad jag börja sakna honom nu.. Hihi! :)

Längtar till julen gör jag, vill köpa mysgrejer nuu! Typ ljusstakar eller stärnor eller nåt.. Åå vad jag älskar julen! Men nu är det redan november ju, då är inte december långt borta! Weeii!!

Nä nu måste jag sätta mig och plugga lite fysik!! Har tenta nästa fredag.. :S Blä! 


Älskar Björn!♥ Puss Sofia! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela