Missofie

FLYTT!!

Publicerad 2007-10-04 22:20:32 i ,

JAG HAR FLYTTAT!!! Hihi!! Och det känns jättebra.. Jag kommer nog trivas alldeles jättebra där tror jag.. :) Träffade på en tjej där (som jag gick i samma klass som i på gymnasiet), vi bor i samma hus!!! Konstigt va? Haha!! Jag har nog fått ordning på det mesta tror jag.. Idag var jag och Björns mamma och shoppade gardiner!! :) Dom blir jättefina tror ja.. Inte orkat sätta upp dom än.. :P Är hemma hos Björn nu, ska sova här.. Får passa på att använda hans dator lite eftersom det kommer dröja typ 10 dar innan jag får mitt bredband ikopplat.. AHH!! Det är lång tid när man är van att kunna använda det när som helst!! Så förutom internet är väl det enda som saknas i nya lägenheten en Björn då.. :) Fast han är ju inte så långt bort! ;) Iaf är alla som vill välkomna att hälsa på, det finns faktiskt plats för madrasser även om lägenheten är liten! :D Hihi!! Nope, nu ska jag sova och ladda inför kemin imorn.. Sista lektionen innan tentan på måndag.. Shit!! Jag vet faktiskt inte hur jag känner inför det.. Gamla elever säger att vi inte ens behöver fundera över första tentan, vi kommer kugga ändå!! Happ, tack för det! Då känns det inte som om det är så himla stor ide.. Jaja, skulle iaf va skitglad om jag slapp omtenta, fy fan va jobbigt liksom! Funderade över det där med basåret nån dag.. Jag vet ju inte ifall jag kommer behöva det sen.. Då gör jag ju allt i onödan.. Fast tillslut kom jag fram till, att om jag klarar av det här basåret, så kommer jag känna mig så jävla bra och jag kommer va så himla stolt över mig själv! Då har jag inte gjort det i onödan, för det betyder faktiskt ganska mycket!! :) Kanske mer..

Äh slutskrivit för dagen, kanske kommer bilder på lägenheten om jag är ambitiös.. Haha!!
Pussar till alla!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela