Missofie

Yeaah!!!

Publicerad 2007-10-26 14:35:46 i ,

Fick reda på att jag blev godkänd på mattetentan idag!!! :D Gött kött!! Nu dröjer det faktiskt ett tag innan nästa tenta är (fysiktentan) så det ska bli skönt med lite slapplugg.. Firandet blir hemma i Trollhättan ikväll! :P

Just det, har ju lite fina kort från Björns födelsedag som ja kan lägga ut! Hihi!! Sötnöten!
         

Väldigt fin och väldigt god godistårta som Björn gjorde alldeles själv! :D

Björn och jag är helt fascinerade över hur mycket mat och annat (;P) han kan äta.. Björn citat: "Jag är en tjockis instängd i en smal kropp!!" Hihi, det tyckte jag var roligt! Så med det avslutar jag bloggandet för dagen! Puss!


(psst, visst har Björn ett väldigt fint förkläde på sig!!!! Det står faktiskt älskling på magen på det... <3 Fantastisk present -med baktanke- från Sofia.. Hihi!)

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2007-10-27 13:26:38

Förkläde med BAKtanke... Haha! Grattis till mattetentan! Ha det skoj i Trollhättan! Å tårtan såg jätte god ut kan du hälsa Björn! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela