Missofie

Det är vååår nu!!

Publicerad 2008-04-22 19:26:51 i ,

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar.. Björn lagar Kerala Curry idag (kycklingrätt som smakar kokosnöt, citron och gul curry).. Mmm!! Vaknade bara för en liten stund sen.. Idag var nämligen första dagen i skolan igen efter min ledighet och det var allt jobbigt att gå upp imorse, så en liten powernap behövdes nu! :) Dessutom har jag hunnit med att göra klart hemtentan i kemi (typ iaf), köpt en bikini och promenerat runt i hela Karlstad (kändes så iaf! :P) sedan jag slutade skolan.. Oj oj vad duktig!


Svart bikini med guldprickar från H&M.. Väldigt Sofia tyckte jag! :)

Under ledigheten han jag inte göra så mycket. Men så är det väl alltid! När man är ledig bara tiden rusar i väg! Förutom att slappa skrev jag lite på hemtentan, myste med Björn, bakade bröd, gjorde alldeles egna köttbullar (mest stolt över! :D) och tog promenader i vårvädret.. Alldeles lagom ansträngande! :) Men jag och Björn hade faktiskt ost- och vinkväll en kväll också!! Sjukt mysigt och sjukt gott!! Där satt vi och lekte sofistikerade människor och smuttade på vårat Black Tower, haha!! Kommer bli fler sådana kvällar nere i Trollhättan kan jag lova! :)


Massa kex och ostar, vindruvor, chokladdoppade jordgubbar (första i år!!), naturgodis och vin!! Hihi!!

Idag är det prick 1 månad kvar tills jag blir 21!! :D Weeii!! Jag tycker om att fylla år!! Eller aa, inte att bli äldre kanske men.. Jaja, då blir jag iaf myndig i USA, vilken tur va Malin??!! Hahahah!!

Nu är maten klar! Puss å hej!




Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-04-22 19:53:07

Ja hur ska vi fira det?! En weekend i Vegas kanske:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela