Missofie

En höjdarhelg har börjat!!

Publicerad 2008-04-03 22:26:54 i ,

Nu har jag helg!! Skönt som fan! :)

Idag kom Therese och Linus hit! Mys! Men han inte ses så länge.. Jag var tvungen att åka till skolan och labba.. Men ett besök i en leksaksaffär han vi såklart med även om tidsschemat var pressat! ;) Hihi!! Dom och Ida roade sig när jag var i skolan, stod i mörkret och skulle se linjer i olika färger i en kikare.. Mycket spännande och riktigt kul, NOT! Efter skolan tog jag och Björn en promenad till Bergvik för att köpa Skogaholmslimpa för 5:-!!!! Woho, Maxi is the shit!! :D Köpte även en sjal på H&M och ett par örhängen på Glitter.. Nu har vi precis käkat görgod spaghetti och köttfärssås á la Sofia och ska bara ta det lugnt.. (Nu får det fan va nog med nudlar för denna veckan säger jag bara..!!)

Jag och Björn har fått visning på en lägenhet i Trollhättan!! :D Mamma fick det ädla jobbet att gå på denna visning åt oss.. Och vi kommer nog ta den! Det är iaf en ganska stor tvåa (<60 m²) som ligger vid Fridaskolan.. Flyttar in gör vi nog redan till första maj eftersom Björn ska börja jobba på Systemet i mitten av maj... Eller aa, jag flyttar ner när skolan är klar i juni, Björn flyttar ner redan i maj.. Det där med distansförhållande under sommarn verkar va våran grej.. ;P Nu känner jag mig iaf lite pirrig i magen.. Ska bli så roligt att komma hem igen!

Imorgon kommer Lena och Sandra upp hit!! Yeeaa!! Ska bli riktigt kul! Blir säkert tjejhelgen allan med massa tjejsnack och massa vin (!) Haha!! LÄNGTAR!! Björn åker upp till syster och pappa i Norrtälje på lördag..

Nä nu blir det duschen, köss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela