Missofie

Tjejkväll och minispa

Publicerad 2008-04-16 01:08:23 i ,

Jäsp.. Jag har en känsla av att jag kommer att vända på dygnet under den här ledigheten.. Jag har ju redan börjat! Gick och la mig för att sova "middag" när klockan var 21:30 för att vakna vid 00:00 och vara pigg.. Hmm, smart?! Jag är iaf ledig nu i en vecka.. Inte av någon speciell anledning, vi har bara haft tur med schemat denna gången.. Men det är såå skönt!! Behöver verkligen denna lilla ledigheten känner jag! Fast helt ledig blir man ju aldrig, måste sätta mig och börja med hemtentan i kemi imorn : /

Har faktiskt tänt ett litet ljus bredvid mig.. Det brinner för Engla.. Jag vet att man eg skulle tänt ett ljus vid 21 igårkväll men det glömde jag ju såklart bort så jag tänder ett eget ljus för henne nu.. Man vill ju göra nånting.. Även om man inte känner den drabbade familjen så tycker jag det är jättejobbigt.. Precis sånt där som gör att man börjar fundera på om man överhuvudtaget vill skaffa barn någon gång..

Nä nu till något mer upplyftande.. I helgen han jag med en tjejkväll hos Rebecka med flera glas vin och White Russian, mycket trevligt.. Jag och Björn hade även ett litet minispa för att återhämta oss efter veckan som varit! Hahah!! Jättemysigt och skönt!!



«« Haha, himla kul bild! :D




Har blivit jätteressugen!!! Åå, jag vill!! Tänk om man ändå hade haft lite pengar och tid.. Oj, vad jag kan tycka synd om mig själv!! ;) Haha! Nu till veckan händer inte så mycket.. Plugg, tvätt, mys med Björn.. Gött de!

Status 16/4

[x] Skrivit på kontrakt för nya lägenheten
[x] Fixat el (nya lägenheten)
[ ] Fixat bredband (nya lägenheten)
[x] Sagt upp gamla lägenheten
[x] Adressändrat
[x] Sagt upp bredbandet (gamla lägenheten)
[x] Fixat med hemförsäkringen

Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-04-16 14:08:21

haha, snygg bild:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela