Missofie

Vårpirr

Publicerad 2008-04-26 17:50:42 i ,

Ut med det gamla, in med det nya.. När jag tittade in i min garderob häromdagen insåg jag att alla mina kläder går i gråskalan ungefär.. Ush och fy, jag vill ha färg nu till våren.. Med en inte allt för god ekonomi gick jag ut på stan och kom hem med några riktigt bra budgetfynd! Har precis blivit klar med garderobrensningen som får hamna i en UFF- container.. Nu kan jag lägga in mina nya fina vårfräscha kläder!! :D


Haha, oj, vad tältig klänningen såg ut där! Men den sitter väldigt bra och är väldigt fin på, lovar! ;)

Köpte föresten lite nytt vårsmink häromdagen också! Ett nytt bronzing mineral powder från Lumene och en nyhet från Isadora, läppglans med solskyddsfaktor i!! Nice!! Så nu väntar jag bara på att sommarn ska komma! ;)

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-04-27 10:38:35

Snygga kläder! Oh är också grymt shoppingsugen på vår/sommarkläder!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela