Missofie

FAAAN!

Publicerad 2008-08-01 05:19:17 i ,

Tre inlägg blev det, ja inlägg utan svordomar alltså.. Men nu spricker löftet, sorry mamma! :P För FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN!!!!!!!!!! Så, kände bara att jag behövde få ur mig det.. Jag har nyss kommit hem, och lägg märkte till tiden detta inlägg är publicerat.. Jag har jobbat natt och då är det meningen att man ska sluta 02.00, jag slutade 04.00.. Det har varit "århundradets kallaste natt" för att citera Rudolf Andersson, men kanske inte kallaste föresten, men mest förjävliga då? Just nu sitter jag typ och hetsäter jordgubbskräm för att jag är så hungrig.. Jag är trött i hela kroppen och har ont som *** i ryggen! Och dessutom är jag inte själv om att vara upprörd.. En viss herre har varit så orolig (okej, jag glömde höra av mig, men jag trodde att du sov baby..) så strax innan 04 ringde han till mitt jobb! Det finns så mycket jag skulle kunna svära över just nu, men jag tror att det blir bäst om jag bara tar ett djupt andetag och går och lägger mig.. Så får helvetet bryta lös imorn istället! ;) Pust..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela