Missofie

Förkylt läge

Publicerad 2008-08-28 18:39:11 i ,

Ojsan, jag snarkade nyss till så högt att jag vakna! ;) Haha! Jag är jätteförkyld! Helt tät i näsan så jag knappt kan andas, alldeles tjock i huvet och jättevarm.. Med andra ord tycker jag väldigt synd om mig själv.. :) Men jag har faktiskt jobbat ändå.. Tycker det känns så tråkigt att sjukanmäla sig första veckan på ett nytt jobb, man vill ju visa vad man går för då liksom.. Så jag har knarkat alvedon nu i två dagar.. Men men, nu kanske jag får någon dag att vila upp mig på, som det ser ut än så länge är jag ledig i helgen.. Men mycket kan ju hända.. Jag har iaf jobbat 7 dagar i sträck nu.. Först 3 på MAX och sedan 4 på Willys..

Igår fick jag hem min helt underbara, mysiga, varma, goa grå älsklingsttröja från H&M.. Jag älskar'n! Och om några dagar får jag hem ett nytt paket på posten!! Ihh!! En present från B!♥

Pussar och Kramar till er!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-08-30 17:56:01

Hehe titta på min blogg och läs likheterna mellan våra inlägg... :P Jag tycker synd om dig, sådeså! ;) Grattis till nya jobbet förresten!! Å på tal om H&M, tror också jag ska klicka hem lite sköna höstmyskläder! ;) Kram kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela