Missofie

Nytt jobb!!

Publicerad 2008-08-14 13:19:26 i ,

Vilken lättnad!! :) Gud vad skönt det ska bli att komma ifrån Max! Bägaren rinner konstant över.. Björns mamma är här nere och hälsar på oss nu.. Jag skulle jobba natten som kommer nu och kunna spendera nästan hela denna dagen med henne och Björn.. När vi sitter och käkar frukost börjar min telefon ringa.. 3 gånger ignorerade jag den, men när jag sedan fick ett sms med ett röstmeddelande som sa "Va fan svarar du inte för, ring mig när du hör detta!", så gav jag upp och ringde upp, och även om jag sa att jag inte kunde jobba så slutade det med att jag ska åka in snart och jobba till kanske 23 ikväll.. JAG ORKAR INTE!!! Hela tiden denna hets.. Varje ledig stund, varje ledig dag.. Men snart är det över!!! :D Willys here I come!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela