Missofie

1a december!

Publicerad 2008-12-01 22:21:31 i ,

Julmånaden har börjat!! Underbart! :) Och veckan kunde nog inte börjat bättre.. Åt god frukost med Björn och hans mamma Annika som kom ner hit igår och hälsade på.. Hon hade förövrigt med sig julklappar till mig som mamma och pappa fick ta med sig hem efter en visit, så att inte jag skulle klämma sönder alla klappar (gud va folk känner mig väl..) Efter frukost åkte jag iväg och jobbade 4 timmar.. Alldeles lagom lång dag! ;) Sen hem igen för att fika på lite lussekatter (som blev såå goda om jag får säga det själv), saffransskorpor och julmust, mmm!! Sen tog jag och Björn ett varv runt staden och jag köpte den första julklappen! ;) Köpte även med massa julklappspapper, alla möjliga sorters kulor och glitter till granen och glöggmuggar, så nu är jag riktigt redo för julen! Så klart har jag ju också öppnat första luckan i chokladkalendern och tittat på första avsnittet av julkalendern.. Mys! Frågan är om jag nångång kommer bli för stor för sånt där? Hihi, jag tror faktiskt inte det..

Nu ska jag och ♥ dricka glögg och mysa ner oss i soffan! Nedräkningen har börjat!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-12-07 21:05:19

Man blir aaaldrig för stor för chokladkalender!! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela