Missofie

IDOL

Publicerad 2008-12-05 21:49:44 i ,

Åå jag vet inte vem jag ska hejja på.. Jobbigt! Visst Kevin är ju hur duktig som helst och klarar av varje utmaning han ställs inför, men jag är inte direkt tagen av honom.. Alla verkar ju vara smått förälskade i honom men jag skulle aldrig köpa en skiva med honom tex.. Jag tycker faktiskt han är ganska ointressant, men jävligt duktig så klart.. Aah jobbigt.. Alice, min favorit från början tycker jag har grävt sin egen grav under några veckor.. Ingen glöd, ingen karisma som har varit hennes kännetecken.. När hon sjöng andra låten idag blev jag iaf glad.. Lite mer utstrålning men.... Sen Robin då, unik röst och unik som artist i Sverige.. Även om jag vet att Kevin borde gå till final så kan jag inte låta bli att tycka att båda Alice och Robin är intressantare.. Sorry Kevin!

Oj oj, i-landsproblem big time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela