Missofie

pigg å gla', kexchokla'

Publicerad 2008-02-13 12:41:36 i ,

Hej!

Visst har bloggen blivit fin? :) Hihi, jag tyckte det var dags att fräscha upp den lite!

Idag känner jag mig alldeles pigg och glad! Fast det har jag gjort hela veckan faktiskt.. Jag tror det är vädret! När man vaknar på morgonen är det inte längre kolsvart ute och på dagen blir det jättefint vårväder! Det känns som om dagen bara inte kan gå fel..

Nu sitter jag hemma hos Björn, som jobbar.. Idag är jag ledig men måste nog börja plugga en del på fysiken.. Har tenta om 1,5 vecka! :( Ska även försöka förbereda mig på en muntlig redovisning som ska hållas imorn.. Hjälp, jag har inte haft någon muntlig redovisning inför klassen på 3 år! Det var allt ett tag sen man gick i gymnasiet nu! Haha! Men det går säkert bra :)

Får kanske besök av min kära kusin Therese och hennes Linus nästa helg! Mys de! :) Sen blir det nog färd mot Trollhättan helgen efter det! :)

Snart är det vååår!!! Åå vad skönt!
Pussar & Kramar från en alldeles tossig och glad Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela