Missofie

Anställningsform: Extra

Publicerad 2008-07-14 12:23:41 i ,

Japp, så står det på mitt anställningsbevis.. Men jag vet inte riktigt om jag tror på det.. Denna veckan jobbar jag 43,5 timmar schemalagd tid, dvs det kommer ju lätt bli över 45 iaf i slutändan.. Idag, tisdag och onsdag jobbar jag stängning, fy fan säger jag bara!! Jag kommer va hemma 02:30 inatt ungefär! Och Fallens Dagar får jag typ klara mig utan i år.. Jobbar till 21 både fredagen och lördagen, enligt schemat, men jag får väl va glad om jag är därifrån innan 22.. Jävla skitjobb! ;) Men lönen den ser jag fram emot.. Den är det enda som gör mig någorlunda motiverad att kliva upp ur sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela