Missofie

Sofia Hjärta Ledighet

Publicerad 2008-07-29 22:48:15 i ,

Har haft två underbara lediga dagar, men nu börjar min "helg" dra sig mot sitt slut.. :( Igår var jag, Karin, Lena och Victor ute i familjens stuga i Ljungskile.. Och trots getingstick, regn och åska var dagen hur mysig som helst.. Middag blev det på Butlers i Uddevalla innan hemfärd mot Trollhättan.. Idag fortsatte jag och Karin pressandet på Nordkroken, jätteskönt! Så efter denna lilla ledighet känner jag mig inte lika blek och transparent längre, jag har tillochmed linjer! Den ni! ;) Men jag har även hunnit med att vara lite duktig.. Idag var jag faktiskt inne på både Jätten och Willys och pratade med butikscheferna.. Presenterade mig och sa att jag var intresserad av jobb.. Backstabbar Max som fan gör jag! :P Haha! Får väl se om det leder nån vart, hoppas kan man ju alltid göra!

Nä nu ska jag mysa med Björnen och kanske baka bullar.. Baka mitt i natten har ju nästan börjat bli min grej.. :P Hihi! Välkomna på fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela