Missofie

Sommargöra

Publicerad 2008-06-07 11:53:32 i ,

Hej bloggen!

Jag ser fram emot kvällen! Då står jag och Björn som värdar för en finfin Ost- & Vinkväll! :D Hihi! Det ska bli görmysigt och görgott! Vänner + God mat och Gott vin = Oslagbar kombination.. Haha!

Annars i veckan har jag:
 • Spelat golf med Jonas (första rundan för i år och första rundan efter ett uppehåll på typ 2 år, ni kan gissa hur det gick! :D)
• Klippt storebror
• Fikat med Jenny Strandgatan, yum!
• Ringt Universitetet som ska skicka intyg att jag gått basåret!
• Solat och badat på Gardis med Sandra och Pernilla
• Sökt jobb
• Joggat (den ni!!!;))
• Storhandlat med Björn
• Hälsat på i Åsaka och ätit mammas mat!! :)
• Gjort en massa småärenden

Ja som ni märker, inte så mycket nyttigt! :) Saken är den att jag redan börjar bli uttråkad av att inte ha något vettigt att göra.. Jag vill verkligen ha ett jobb! Ahh!


Slänger in en bild på min nya fina jeanskjol också! :) Efter år av letande efter en söt jeanskjol hittade jag den äntligen! Stolt! Hihi!


Nu blir det frukost! Puss & Kram! 



PS.
Björn lagade skitgod mat till mig igår.. Potatismos och folieinbakad fisk!! Ville bara skryta lite.. ;) Jag åt iaf så jag nästan storkna, haha!! Puss på honom! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela