Missofie

Helgen!!

Publicerad 2008-06-09 14:28:38 i ,

Jag är helt slut!! Jag har städat lägenheten efter helgens strapatser.. Som bekant hade jag och Björn Ost- & Vinkväll i lördags och guuud, va mycket disk.. Ett av världens bästa påfund, papperstallrikar, får inhandlas till nästa gång säger jag bara! ;) Vi fick ju även en nattgäst med oss hem, kära Lena, underbar och invalido! :P Haha sötnos, man ska inte bråka med folk som är större än en själv.. Och om förra helgen var Björns så va nog denna helgen min! ;) Mycket god kväll iaf! :)

Bilder från lördagen


Igår, söndag, var jag och Björn och min käre bror Mattias och hans flickvän Jenny på familjemiddag hemma hos päronen i Åsaka! Skiiitgott och jättemysigt.. Efter det åkte jag, Björn, mamma och pappa vidare till Grästorp för en runda på golfbanan.. Denna rundan gick bättre än den jag hade tidigare i veckan, men jag har ju en del att träna på om man säger så! :P Hade iaf världens bästa och snyggaste caddy! ;)



Haha, världens roligaste bild på Björn som skulle testa att slå.. Jag gav honom en rosa fin boll som tydligen var ganska svår att träffa!! :) Och när han väl träffa gick den jättefint rakt... ner i ån! ;) Hihihi, söööt!!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-06-10 10:50:33

Vad bra att helgen blev lyckad:) Nitlotten på lördag då? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela