Missofie

Brödbak?!

Publicerad 2008-06-18 21:09:22 i ,

Hej!

Sitter och lyssnar på fotbollen.. Har fått för mig att det alltid går bra för Sverige när jag inte tittar, så om jag lyssnar kanske det blir oavgjort iaf?! :) Hoppas ju att vi får se på mer Sverigefotboll detta EM.. Annars håller jag på och bakar solrosbröd.. WTF, hahaha! Jag vet inte vad jag håller på med.. Så här blir det alltid när jag är arbetslös.. Jag gör massa husmorsgrejer som jag aldrig gör annars.. Men lite nybakt bröd är väl aldrig fel.. :)

Idag har Björn varit ledig och jag och han har varit på stan lite.. Vi har bland annat varit på banken och fixat ett nytt bankkort till mig, fikat på Strandgatan (Björn har ju faktiskt namnsdag idag ♥), shoppat kläder till Björn, shoppat nagellack till mig och varit på systemet och laddat upp inför midsommar.. :) Väldigt trevlig dag med andra ord!!


Kolla söta flätan jag har i luggen idag.. Väldigt mode, hehe!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-06-25 19:09:19

Jätte fin i håret!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela