Missofie

Björne

Publicerad 2008-03-29 15:22:28 i ,

Hej Hej!!

Idag är det lördag och jag och min kära Björn ska bara mysa!! Nu är alla tentor för denna perioden avklarade (hade biologitenta igår som jag hoppas jag klara!) Så skönt att kunna bara ta det lugnt en helg och bara mysa utan att behöva ha dåligt samvete för att man inte pluggar.. Snart ska va ta oss en promenad ut till Bergvik! :)

Och denna helgen ska vi fira också!! Vi ska fira med en ny Ben & Jerry's glass!! Haha, vi kommer alltid på ursäkter för att köpa den där glassen.. Denna gången blir det en smak som heter Phish Food!! Vi föll för beskrivningen "Chocolate Ice Cream with Marshmallow, Caramel & Chocolatey Shaped Fish".. Mmm!! Nu blev jag så sugen att jag höll på att glömma bort vad det var vi skulle fira.. Men det är ju faktiskt så att Björn har fått jobb på Systembolaget i Trollhättan!! :D Bra va?? Han är så duktig!! Det känns bra att nån av oss har fått jobb iaf, med tanke på att vi kommer ha en hyra att betala! ;) Hoppas nån hör av sig till mig med snaaart!!!

Tycker ni ska kolla på denna musikvideon som Björn har filmat och redigerat! Haha, kanske inte världens mest seriösa film (!) men jag tycker fan den är bra! Han är duktig på sånt där han!! Nicklas rumpa är med också så det kan va värt att kolla! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela