Missofie

Från fiskbullar till fest..

Publicerad 2008-03-25 20:50:44 i ,

Tog mig ett litet avbrott i pluggandet.. Avbrottet har pågått i snart 3 timmar och jag börjar få dåligt samvete och ångest! Först tog jag mig en promenad till Nicklas för att titta på när han och Björn hade grabbkväll!! Mycket intressant!! Efter en kvart hade jag sett allt som fanns att se och jag fortsatte till affären för att handla lite käk.. Sitter nu och väntar på att potatisen ska bli färdigkokt så jag kan käka lite barnmat (potatis, fiskbullar och majs :P) Sen blir det att återgå till biologin.. Fy fan säger jag bara!! Det verkar som om man ska kunna allt om kroppens alla celler och lite till.. Jag tror jag spyr!! Får väl se hur det går..Tentan är på fredag!

Kom tillbaks hit till Karlstad i förrgår efter en mysig helg hemma i Trollhättan.. Jag och Björn hann med att både slappa, festa, umgås med familjen, besöka stugan, äta påskmat, träffa vänner, äta massa påskgodis och lite till.. Härligt!! Här lite bilder från påskafton!! :)





Det är tur att man är lättroad.. Att vara äcklig var tydligen partytricket denna kvällen.. Slängde upp två hyffsat normala kort också så att utomstående inte ska tro att vi är konstiga (!) Haha!!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-03-25 21:09:09

På tal om celler, idag har jag lärt mig att oxidera betyder att kroppens celler härsknar vilketjag tyckte lät mycket äckligt... Såg ut som ni haft en trevlig påsk! Lycka till med pluggandet! Kram

Postat av: Malin

Publicerad 2008-03-26 19:59:51

Fiskbullar är bäst!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela