Missofie

Vårtecken

Publicerad 2008-03-04 15:50:46 i ,


Vårtecken! Dessa övertygade mig om att den där klänningen faktiskt är väldigt viktig för min garderob! Så jag gav vika för klimattecknen (som faktiskt beror på vår jord och vår galax - den där klänningen var så ment to be mine!) Köpte den och lite annat smått och gott när jag var hemma i helgen! :) Men jag börjar från början..

I torsdags eftermiddag åkte jag med tåget ner från Karlstad till Trollhättan. När jag väl var framme så stod mor min där och vänta.. Vi åkte först för att kika in Mattias nya hem och sedan till Fairlane Tattoo, där jag bytte en plupp (bra ord!) till örhänget jag har i den där fladderbråskgrejen (ännu ett ord jag antar finns med i NE!).. Nu är den iaf rosa och jag är jättenöjd! ;D Haha! Jag har nämligen haft lite problem, det skulle vara jättelätt att byta den där pluppen själv.. Efter att jag hade försökt i ett halvår, bestämde jag mig för att få hjälp av någon profisonell på området (!), som fixade det hela på ungefär 2 sek.. Gissa om jag kände mig klen som precis innan hade förklarat vad hårt den satt! :D Gick även runt i lite affärer denna dag och åkte sedan hem till mitt Åsaka! :)

I fredags stod tur till Borås på schemat.. Efter en stunds bilande var jag framme och kramade om min Lena! :) Dagen bjöd på massa tjöt, promenad, mat och bak, brillprovande, skratt och mycket mer! Det var jättemysigt och gav försmak på hur det kommer bli när jag och Björn flyttar ner till Trollhättan! Det kommer vara så mycket lättare och träffas och hitta på saker med folk!! I love it! :)

I Lördags började dagen med en fet diss! Hahaha! Hur jag ska tolka detta vet jag inte, jag kanske helt enkelt är en krävande person att umgås med! Mer krävande än att gå i affärer iaf! ;) Men inget ont som inte för något gott med sig.. Jag har ju skrattat åt detta flera dagar! Dessutom fick jag umgås med några riktigt goda vänner.. Sprang runt i affärer och letade frenetiskt efter en sjal! :D Klänningen som det bara var meningen att jag skulle ha inhandlades också då! Efter många skratt och mycket prat blev det till att åka hem för att hämta upp Mattias och sedan in till stan igen för att äta tillsammans toda la familia på New Place! Mycket gott och trevligt!

I söndags hann jag inte med att göra så mycket.. Tåget gick strax innan 15 så jag var i Karlstad vid 17.. Där fick jag träffa en efterlängtad pojke och sen levde vi lyckliga i alla våra dar! ;) Puss!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-03-04 16:54:58

Det var jättetrevligt att träffas i helgen:) Och du glömmer väl inte våra inplanerade vinkvällar nu då! Jag är på vet du;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela