Missofie

Bara en massa mys..

Publicerad 2008-05-13 00:45:02 i ,

Nu är jag tillbaka i Karlstad efter en mysig helg hemma i Trollhättan.. Från det att jag kom i fredags har jag och Björn hunnit med att mysa, shoppat en massa lägenhetsgrejer både i Göteborg och i Trollhättan, fixat med lägenheten (med viss hjälp av päronen, tack! :D), grillat med vännerna i sommarsolen och hemma i Åsaka med mamma och pappa och ätit en ny Ben & Jerry's glass; Bohemian Raspberry.. Mm, gooood!!!! Nu är jag häruppe tills torsdag eftermiddag, då åker jag tillbaka till Trollhättan igen.. Jag läängtar!! Jag har bara varit i Karlstad i 2,5 timma och saknar Björn som en tok redan!!


Vi är Ben & Jerry's addicted... Här smakerna vi hunnit prova, yummie!!

Denna veckan går jag bara i skolan tre dagar, skönt! Men en massa fysikplugg ska jag försöka hinna med.. Nästa tenta är nämligen fysiktentan nästa fredag, uuhhh!!
Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela