Missofie

Helgplaner!

Publicerad 2008-05-14 20:48:40 i ,

Sitter på golvet och fösöker mäta min gardinstång med en 20cm-linjal, går jättebra.. Haha, typ alla mina grejer är nere i Trollhättan och när jag nu tog ner gardinstången också ser det verkligen öde ut här! :P Ska försöka smussla med mig gardinstången på tåget imorn.. Lite pinsamt (okej ganska mycket) men vi behöver en till gardinstång där nere nu eftersom jag och Björns mamma Annica gick på stan idag och hittade finfina gardiner till vårt nya vardagsrum.. Jag hoppas iaf att dom blir finfina!! :) För imorn bär det av mot Trollhättan igen för en myshelg hemma..

I helgen ska vi:
Fredag: På dagen inget speciellt, kanske gå lite på stan.. På kvällen utgång på Sand med Björn och Emil.. Skumdum spelar bl.a (jag är tillsammans med en punkare! :P) Den som vill får gärna hänga på!! Förfest hos oss?
Lördag: Möjligtvis resa till Göteborg för att hejja på pappa till mål; Göteborgsvarvet.. Om det blir fint väder kanske vi picknickar i Slottsparken?!
Söndag: Mys, plugg och färd mot Karlstad igen..




ÄLSKAR MIN BJÖRN!!

image172



Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-05-18 19:49:05

Som svar på din fråga i min blogg... klockan 4 STENSOV jag iaf:) Och alla var hemma.. Så dem andra vet jag inte.. Fredrik som ringde kanske :P Nä jag vet inte.
Kram!

Postat av: Linda

Publicerad 2008-05-19 19:53:44

Lät som en underbar helg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela