Missofie

Nu är slutet nära..

Publicerad 2008-05-27 16:39:58 i ,

Nu har jag haft min sista lektion på basåret!! Fy fan va gött!! Har tentan i biologi kvar på torsdag bara.. Fick tillbaka min fysiktenta idag som jag blev godkänd på! :) Fysikläraren (som jag förövrigt inte är jätteförtjust i, okej hatar) sa att "Sofia du kan läsa till vad som helst, precis vad du vill, du kommer aldrig ha några problem med studier".. I nästa mening kallade han mig för "pundhuvud" för att jag hade gjort några slarvfel på tentan, så jag antar att vi är tillbaka på ruta ett.. Och denna lärare vann precis pris för Bästa LärareKarlstad Universitet som ni ser här, weird!!!!!!!!

Helgen hemma bjöd på mycket.. Bland annat bilkrock, eurovision, presenter, kalas, besök av både vänner och polis (inte samtidigt dock..) och mycket mer.. Haha, en händelserik helg! :D Födelsedagen var iaf jättemysig och bra! :D



Tårtan hos Annica kunde jag inte låta bli!! Och maten ute i stugan med familjen var görgod!! :)


Nu har jag precis varit ute på stan med Björns mamma Annica och fått min födelsedagspresent! :) Söt! Köpte även en ny mascara på H&M, får passa på när dom är billiga! ;) Så nu ska jag sätta mig och plugga biologi, all night long! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela