Missofie

Tentaplugg

Publicerad 2008-05-06 17:06:06 i ,

En liten paus i kemipluggandet.. Jag måste få vila hjärnan lite och äta nåt.. Popcorn kanske?? Moahaha, ingen kan säga till mig att popcorn inte är en bra middag, för jag är alldeles själv.. Jag kan äta popcorn till middag!! :D

Björn är hemma i Trollhättan, han går inte i skolan och har ingen dum kemitenta att plugga till så han kan va hemma.. Fuskigt! Flytten i fredags gick jättebra även om vi va förkylda båda två.. Och lägenheten var perfekt för oss, vi blev glatt överraskade! Så det är därför jag längtar hem!! :D Jag vet att jag försöker lura mig själv, jag tycker inte att det är så värst roligt att vara själv och att ingen säger åt mig att popcorn faktiskt inte är en bra middag.. Jag vill ju va nere i Trollhättan och höra en Björn som säger att popcorn inte är nån bra mat!! Jaja, jag åker ner på fredag efter tentan, det är snart det! :)


Björn och snälla pappa var starka och duktiga men jag stod mest och tittade på.. Flytta tunga lådor och organisera dom var inte riktigt min grej.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela