Missofie

Bowlinghelgen

Publicerad 2008-11-08 11:39:49 i ,

Hjälp, jag och Björn har träningsvärk lite överallt tror jag.. Ska man behöva strecha efter man har bowlat?? Haha, då kommer man ner på jorden ganska snabbt och inser att man inte är så speciellt vältränad.. :P Vi har iaf börjat denna helgen med en rejäl dos bowling.. Vi som typ aldrig bowlar har nu gjort det två dagar i rad.. Hela årets bowlingdos är nu avklarad tror jag.. :) Men det har varit riktigt kul!

I torsdags så bowlade vi med mamma, pappa, storebror och hans Jenny.. Riktigt mysigt och det bästa av allt: Jag vann!! :D

(Det gick inte så bra för Björn i torsdags, vilket bilden kanske avslöjar? :P)

Igår bowlade vi med några av våra kära vänner.. Gick ju inte riktigt lika bra för mig då som i torsdags *harkel* men för Björn gick det desto bättre! ;)




Nu ska jag jobba kväll lördag och söndag.. :( Det blir ju en del pengar iaf, får tänka på det! Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela