Missofie

Överraskning!!

Publicerad 2008-11-13 17:55:38 i ,

Idag fick jag och Björn ett litet paket i brevlådan! :) Jag älskar paket!!! :D Det var en jättefin bok från Björns mamma Annika, som jag och Björn hade tittat i igår på BokiaÖverby.. Jag blev alldeles kär i den då och idag fick vi en likadan på posten.. Haha, gud va konstigt va? Telepati på hög nivå! Den kommer definitivt packas ner i resväskan i februari! ;)



Var även hemma hos mamsi och papsi igår.. Tvättade bilen lite, åt god mat, hämtade passet och fick en julklapp! Haha! Mina ögon får någon slags röntgensyn när julklappar ligger i närheten tror jag.. :) Jag var på väg upp för trappan när jag plötsligt tvärvänder för jag såg nåt i ögonvrån som såg högst intressant ut.. Jag gick ner för trappan och fram till skänken där en bok låg.. Jag tar upp boken och ser till min lycka att mamma har köpt boken "a piece of cake" med Leila Lindholm! Så jag tar med mig boken ut i köket och säger till mamma "vad är det här mamma?!" och tänkte att gud vilken bra idé hon har fått som köpt denna boken (tjejen gör ju grymt goda bakverk och annat himmelskt!).. Då tar mamma boken ur händerna på mig, slår mig i huvudet med den och säger "jäkla skitunge!".. Det var tydligen en julklapp som hon hade köpt till mig men inte hunnit slå in än.. Haha!! Tack mamma, jag blev jätteglad!! :D



Idag jobbade jag till 13.30 och efter det har jag väl inte hunnit med att göra sådär jättemycket.. Men nu har jag iaf en sats rågbröd på jäsning och ikväll ska jag nog träna tror jag.. Imorn blir det jobb typ hela dagen.. Hoppas allt är bra med er! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela