Missofie

My new shoes!!

Publicerad 2008-10-16 20:22:45 i ,

Som jag bara älskar!! Jag har varit på jakt efter en kilklacksstövel med lagom långt skaft hur länge som helt (jag pratar år).. Och nu har jag äntligen hittat dem! De var faktiskt jättefina i brunt också, men min storlek va slut där.. Fast det kanske va tur, annars hade jag bara gått och grubblat över vilken färg jag skulle köpt..



I söndagskväll tog jag och Karin oss en promenad och kollade skräck.. Då hade hon ett par nya jättefina kängor på sig.. Om jag minns rätt låg prislappen på 1100:- för dem.. Samma dag hade jag gått och gnällt över att skorna här uppe kostade 900:-.. Haha, snålSofia! Jag förstod då att det är dyrt med vinterskor och att man helt enkelt får acceptera att det är så.. När jag igår upptäckte att Wedins har 30% på alla damskor just nu, så kunde jag bara inte stå emot.. Det måste ju va ett tecken?! Det trodde inte Björn.. ;) Men om jag inte kan skylla på Guds vilja så får jag väl skylla på Karin då som gjorde mig avundsjuk över hennes nya fina skor!! :)

Nu ska jag käka något.. Har precis varit och tränat.. Ganska seg va jag idag, inte helt motiverad.. Kände att jag mest flängde med armarna och struttade runt! :P Men det är det som är bra med Friskis, man behöver inte alltid vara sådär tipptopp! :) Imorn blir det jobb!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-10-16 21:12:56

Haha varför tror du jag hänger på friskis;) Just för att jag inte behöver vara på tipptopp ;)

Postat av: Karin

Publicerad 2008-10-17 15:52:49

superfina stövlar sofia! fast nu var det ju inte kängorna som jag hade på mig då som kostade 1100 kr...det var mina nya stövlar:) kängorna låg runt 400 tror jag. puss o kram!

Postat av: Sofia

Publicerad 2008-10-17 22:18:16

Ja just det, så va det ju! :) Haha.. Jag förvrider verkligheten för att slippa ha ångest över att jag köpt nya skor.. :D Hihi, pusss!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela