Missofie

Ny vecka

Publicerad 2008-10-28 21:03:33 i ,

Shit va tiden går snabbt! Till helgen blir det november! Det är ju helt galet, det är ju snart december! Det är snart jul! :D Jag älskar julen!! ♥

Denna veckan har börjat med jobb måndag och tisdag, men imorn är jag faktiskt ledig! Skönt! Inatt åker Björn och grabbarna grus till Tyskland för att handla på sig lite dryck, så jag blir alldeles själv hemma.. :) Jobbar gör jag igen på torsdag och fredag.. På fredag har jag även tänkt att åka hem till pappi så jag får bytt till vinterdäck på bilen, för efter jobbet på fredag går rallybilen upp till Värmland och Karlstad! Ska bli skönt att komma bort en helg och bara va! :) Helgen kommer bjuda på familjebesök, shopping, ikea och vänner.. Underbart!

Förövrigt så har jag jävligt ont i svanskotan! Vettefan vad jag har gjort riktigt, men jag tror att det har med situps och hårda träningsgolv att göra!! ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela