Missofie

Slöonsdag

Publicerad 2008-10-15 21:42:59 i ,

Hej hej!

Nu sitter jag och nördar mig vid datorn.. Men det är nödvändigt nördande och roligt nördande.. Jag sitter och kikar på sevärdheter i Australien och Nya Zeeland.. Ihh! :) Såklart kommer man få sålla ganska rejält bland tipsen men shit va mycket kul man kan hitta på.. Vem vet, kanske är jag en daredevil så fort jag kommer utanför Sverige? Surfing, bungy jumping och water rafting, here I come! Haha, ja vi får väl se.. :P

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket.. Jag och Björn va nere på stan och kikade lite och fikade på Smulan Coffee Club.. Jättemysigt va det ju där.. Jag har inte varit på Smulan sedan dom delade upp sig, men det va riktigt najs!

Imorn ska jag se till att ringa Willys.. Tycker att jag har fått jobba så lite den sista tiden och det är ju inte så kul när man har resplaner..Så jag ska iaf säga till att jag gärna jobbar mer, så får vi väl se om dom kan ge mig några extra tider.. Vi är nog några stycken som slåss om dom där tiderna men då vet dom ju iaf att jag är på.. Om det inte blir jobb imorn så ska jag luncha med en av mina kusiner som jag inte träffat på aplänge, Frida.. Ska bli kul!

Nu ska jag se vad Björn gör och terrorisera honom istället! ♥
Puss!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-10-16 09:01:43

Ni lär få fullt upp på eran resa ;) Men tänk vad kul ni kommer ha det! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela