Missofie

Wacko Saturday

Publicerad 2008-10-19 20:37:51 i ,

Gårdagen var alldeles knas.. Iaf kvällen.. Jag och Björn åkte till Vänersborg och gick på Café Mic! Hahah, sist jag var där gick jag i högstadiet tror jag.. Det började som en minst sagt annorlunda lördagskväll där bland alla 16-åringar och ttelabesserwissrar (!).. Förbandet var i själva verket bara en person som faktiskt inte kan ha några kompisar.. Jag satt där i en soffa på Mic och skämdes.. Varför har vissa personer ingen självinsikt? Varför förstod inte killen att han inte va bra på musik? Hans musik hamnar i en helt egen genre.. Jag ska göra ett försök till att beskriva den.. Synth med gameboyljud, inga noter, bara stå och klinka på alla tangenter samtidigt och "sjunga" lite ord här och var som inte har något samband.. Det var det absolut värsta jag någonsin har hört.. Jag var bättre när jag var liten och satt hemma och klinkade på tangenterna på keyboarden och sjöng för full hals.. Har ni sett avsnittet i Vänner när Ross visar sina musikaliska talanger? Det som jag "lyssnade" på igår påminner om det... Fast ungefär 100 gånger värre och 1000 gånger pinsammare!!

Men det var ju för Detektivbyråns skull som vi faktiskt hade tagit oss till Mic igår! :) Jättemysiga och så himla duktiga! Bara skön instrumental musik! Så lördagen slutade ju riktigt bra trots allt... :)

http://www.youtube.com/watch?v=GoA5kJMskm4

 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-10-19 20:58:58

Haha, men Ross äger ju när han visar sin musikaliska talang ;)

Postat av: Malin

Publicerad 2008-10-19 21:59:42

haha, ja tänkte direkt på Ross när du började beskriva "musiken"!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela