Missofie

Lön = Shopping!

Publicerad 2008-09-15 17:43:00 i ,

Men jag ska allt spara lite också! :) Fick min sista Maxlön idag och om 10 dagar kommer min första Willyslön! Denna månaden visade sig ju bli riktigt trevlig, hihi! :)

Köpte iaf en skitsnygg lampa idag som jag suktat efter ett bra tag.. Passar skitbra i vårt vardagsrum!


Köpte även med mig ett nytt partylinne från Gina Tricot!


Annars har jag börjat leta efter lite vinterkläder.. Skulle behöva både ny vinterjacka och nya vinterskor..

Puh, jag sitter här och svettas som en gris.. Enligt mitt schema skulle jag jobba 17-21.25 idag.. Så jag och Björn tog en promenad till jobbet och sen sprang jag upp till omklädnigsrummet och bytte om.. När jag sedan kom ner i butiken såg jag inte mitt namn på kassaschemat.. Jag frågade en arbetskompis om det var så att jag inte skulle jobba idag, och så var det.. Tydligen har någon annan fått min tid idag.. Så nu sitter jag här hemma helt förvånad och snopen.. Inte gör det mig särskilt mycket, men visst är det lite jobbigt att vara inställd på att jobba en dag när man eg är helt ledig.. Hmm.. Jaja, så är det.. När jag iaf insåg hur det stod till tänkte jag att om jag är snabb kan jag säkert springa ikapp Björn som var påväg hem.. Men jag sprang helt i onödan (ja för det är onödigt att springa..) för jag han inte alls ikapp honom..

Well well, nu ska jag försöka hitta på något bra att göra av det som är kvar av min lediga dag.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela