Missofie

PostFUCK!

Publicerad 2009-08-12 12:34:54 i Allmänt babbel,

Hur får ni er post? Vi får iaf vår post i ett postfack som sitter i trappuppgången. De senaste dagarna har jag gått och väntat på några böcker som jag har beställt och kort som vi har framkallat från resan. Idag när jag med spänning gick till postfacket låg det inget där. Nehe tänkte jag, inte idag heller (suck!). Men av någon anledning så lyfte jag blicken och tittade över postfacken, alltså på hyllan över alla postfack och där låg två paket! Två paket som var adresserade till Sofia Lindberg! Va fan! Jag har betalat för grejerna i de där paketen, varför i helvete lägger posten mina grejer där vem som helst kan ta dem? Om postgubben bedömer att mina paket är förstora för att få plats i postfacket måste han väl lägga en lapp i mitt postfack och lämna in mina paket  till närmsta post-utlämningsställe? Ett av paketen jag väntade på är som sagt bilder från hela resan. Idag låg ett paket från extrafilm över postfacken. I det paketet låg fotona som vi valt att förstora. Jag hoppas att de andra korten inte är skickade än, för annars är det någon annan som sitter och tittar på våra kort! Jävla posten!

Oj vilket argt inlägg. Fast eg sitter jag här alldeles lugn, haha. I det andra paketet låg iaf två böcker som jag hade beställt. Chicklit på hög nivå! Kanske är bra och varva med i höst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela