Missofie

Överambitiösa

Publicerad 2009-08-18 19:07:28 i Shopping,

Idag har jag och Björn varit riktigt ambitiösa! Vi har tvättat, vi har varit hos optikern, vi har shoppat (hihi!), vi har fixat el till nya lägenheten, vi har fixat hemförsäkring till nya lägenheten, vi har sagt upp hemförsäkringen här, vi har kollat upp parkeringstillstånd i Halmstad, vi har kollat upp parkeringstillstånd och slutbesiktning här, vi har pratat med de som nu bor i vår lägenhet i Halmstad och kommit överens om att vi flyttar in 30/8 och nu håller vi på att packa ner grejer i flyttlådor. Phu, det är riktigt jobbigt att flytta och speciellt nu när jag ska flytta två gånger! Först ska jag bo hos en tjejkompis (som också pluggar i Halmstad) innan vi får flytta in i vår nya lägenhet, så därför måste jag hela tiden tänka "behöver jag detta någon gång inom två veckor?". Sånt tar tid!

Idag har jag känt mig lite extra prinsessig! Jag känner mig alltid väldigt lyckligt lottad på alla sätt men idag gjorde Björn något extra gulligt! När jag kom ut ur provrummet på Gina Tricot betalade älskling hela kalaset! Nya kläder kan verkligen göra mig glad och det vet Björn. Jag blir så glad över att han älskar att se mig lysa upp! Hihi! Materialisttjej?! Nja, men vem tycker inte om mysiga överraskningar om det så är nya kläder, en romantisk middag eller något annat? Nya svarta leggins, en vit slapp härlig klänning och en vardags t-shirt följde med oss hem!


Tack! ♥

Nu är jag väldigt trött och än är jag långt ifrån färdig med packandet.. Tacomyset vi hade för en stund sedan gjorde mig mer dåsig än pigg. Jaja, jag får försöka lägga in en överväxel för imorn bär det av! Jajks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela