Missofie

Lördag

Publicerad 2009-08-08 18:41:03 i Allmänt babbel,

Jag är rööd och varm i ansiktet! Igår spenderade jag hela dagen på båten med mamma och pappa. Vi åkte runt bland kobbarna utanför Ljungskile och lade till vid en där vi solade, käkade och sov lite! Hihi! Soligt och varmt var det vilket är förklaringen till mitt röda vackra ansikte. Somnar man i solen får man väl kanske skylla sig själv?

Badar från båten!

Idag har jag och Jenny varit en stund på Överby. Vi tog det ganska lugnt med kontokorten båda två faktiskt. Jag handlade bara på MQ där jag hade presentkort. En tröja från Zoul med nån text på blev det. Efter en stund på Överby ringde iaf Sandra som frågade om vi ville komma och hälsa på henne och hennes lille son Wille. De sista butikerna sprang vi nästan igenom och gasade snabbt hem till Åsaka. Gud va söt han var lille Wille! Så liten och söt! Mysigt! Hoppas vi ses snart igen!

Nu är det däremot dags att bege sig mot Borås och Lenas utflyttningsfest/bartömning. Intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela