Missofie

Helgen

Publicerad 2009-08-05 12:26:11 i Allmänt babbel,

Karlstad och Norrtälje är två himla mysiga städer tycker jag. Karlstad är den perfekta "lilla storstaden" och när man strosar runt i Norrtälje känns det som om man vore med i en Astrid Lindgren saga. Så himla många vackra gamla hus och pittoreska gator! Helgen med Björns familj får ni i form av bilder.




• Björn och jag hos Annica i Karlstad • Vackra Norrtälje • Promenad i Norrtälje med Björns pappa Hasse och farbror Conny • Norrtälje från vattnet • Björn och hans söta farmor Ruth • Jag, Björns syster Jossan och hennes Alex provsitter stolar på IKEA • Far och son i Norrtälje • Thaimat, mm! • Mjukglass med hasselnötssås! • Kapten Björn • Fina Vincent • August väntar på mat! •

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-08-05 12:31:37

Ni verkar ha haft en mysig helg iaf:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela