Missofie

Upprop och fotbollsturnering

Publicerad 2009-08-24 20:05:53 i Skola,

Nollningen fortsätter. Igår var dock en dag för rehabilitering. Då träffades jag och några tjejer från klassen och hade en soft pizzakväll. Idag fick man dock ställa klockan och pallra sig iväg för upprop. Studierektorn för Bygg- och Fastighetsekonomprogrammet informerade lite och allt kändes faktiskt ganska bra! Efter det fick vi ytterligare lite information från Studentkåren, Eurekha m.m. Efter en liten paus mitt på dan (med systemetbesök, ovanligt!) var det dags för nollning igen. Idag var det fotbollsturnering programmen emellan. Ganska kul med allt spexande. Dessutom planerades ett gyckel, som vi ska utföra på Amfiteatern någon dag i veckan (inför alla programmens nollor). Vi får se hur det går, jag känner mig lite lost i dansen! Haha!





♦ Byggtjejer ♦ Några till.. ♦ Bygg jäklas med Marknadsföringsprogrammet och snor deras maskot ♦ Bananen blev väldigt arg! ♦ Botcider ♦ Bygg är stolta över att ha snott Ekonomprogrammets dollartecken (bilden är väldigt ljus, ser ni det?) ♦ Men ekonomerna gav snart igen genom att sno en av våra nollor! ♦ Byggare ♦ Bygg ger igen genom att blockera målet för ekonomerna i fotbollsturneringen ♦ Ekonomerna lämnar tillbaks hammaren och ber om ursäkt efter att ha tagit den på ett oschysst sätt ( = sprutade ner oss byggare med öl så vi var tvungna att fly) ♦

Som ni kanske har förstått så ska man försöka sno programmens maskotar och fanor. Därför är det väldigt viktigt att aldrigt släppa fanan eller den stora hammaren om man får uppdraget att hålla i dem. Dessutom "hatar" ekonomerna och byggarna varandra och jäklas därför så fort chansen dyker upp.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-08-25 14:54:57

Låter som ni har jätte skoj! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela