Missofie

Späckad måndag!

Publicerad 2009-08-17 12:53:02 i Fest,

Nu har sista helgen i Trollhättan varit. På onsdag åker jag till Halmstad så får vi se om jag hinner komma upp någon helg och hjälpa Björn med flyttning och städning. Jag har ingen aning om hur nollningsschemat kommer att se ut! Men men, det blir säkert bra! Jag längtar iaf ihjäl mig efter nya lägeneheten! 

Idag ska jag hälsa på mormor och sedan tar jag bilen till Åsaka. Jag och Björn ska bjuda mamma, pappa, Mattias och Jenny på flyttmiddag ikväll. Eftersom vi allihop ska åka till Thailand i december tänkte jag förbereda familjen på vad som komma skall. Det blir alltså thailändskt tema på mat och dryck idag. Vi får se om det uppskattas? Hihi!

Imorn blir det att packa allt jag behöver i Halmstad innan Björn och det stora flyttlasset kommer om ca 2 veckor!



Bilder från vår flyttfest i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela