Missofie

Min jul ♥

Publicerad 2009-12-27 20:55:03 i Allmänt babbel,

Snart är årets julvecka förbi. Denna jul blev lite annorlunda för min del. Jag har mina tidigare 21 jular spenderat julafton med hela tjocka släkten och avrundat aftonen hemma hos mamma och pappa i Åsaka. I år firade jag jul med Björns släkt och det kändes alldeles rätt. En härlig hög med människor som det var extra skönt att träffa just nu. Tänk att julen annars är så traditionsenlig. Spendera 21 jular på nästan samma sätt utan att bli uttråkad. Kanske beror det på att jag älskar julen med alla mysiga traditioner. Hur som helst kom jag fram till att en jul ska spenderas med människor man tycker mycket om, vilket jag gjorde även i år. ♥

Under året som gått måste jag iaf ha varit extra snäll. Hjälp vad många fina julklappar jag fick, tack så jättemycket! Jag fick bland annat pengar, presentkort, en tidningsprenumeration, en klocka, en à la française burk, hårprodukter, tofflor och mycket annat fint. Tack, ni är så fina!

Björn och jag försöker vara seriösa. Resultatet blir sådär, haha.

Igår var jag och Björn nere på stan och trängdes med alla shoppingsugna julfirare. Lite kläder och smycken följde med oss hem. Kul när man kan göra fina fynd! Jag tror nog även att jag hittade min nyårsblåsa! Kanske kan visa något senare.

Imorgonbitti bär det däremot av till Trollhättan. Hem till Åsaka för några dagar. Ska bli härligt att träffa familjen och vännerna igen. Om några dagar är det nyårsafton och snart är 2010 här. Hur future känns inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela