Missofie

Imorgon

Publicerad 2009-02-19 11:41:59 i ,

Åå imorn ska jag klippa och slinga håret! Blir nog mest att toppa det slitna håret, men vi får väl se :). Blondare hade jag tänkt att bli också (igen). Ska bli så skönt att sitta där i stolen och bara bli ompysslad! Det tycker jag är egentid, att lägga pengar på sig själv och bara må så bra! Ska bli härligt att bli lite ljusare till sommarn också.. Min sommar börjar om 4 dagar!

Bara två kvällar kvar på jobbet nu! 21.25 imorgon är jag fri! :D

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-02-19 14:30:42

Hihi jag funderar också på att göra mig blondare snart. Då känns det som att våren/sommaren är på väg liksom... :P Åh snartsnartsnart drar ni iväg! Ha det underbart!!! Massa kramar!

Postat av: Rebecka

Publicerad 2009-02-22 17:31:02

Vilken blogg ska vi kolla på under eran resa???:D

// Rebecka Kusse

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela