Missofie

Inatt drar vi!

Publicerad 2009-02-22 21:28:55 i ,

Vill börja med att säga tack för en trevlig hejdåfest igår.. Så himla kul när man kan träffas allihop! Det blir allt svårare att styra upp saker när vi bor i olika städer runt om i Sverige, men när det blir av har man alltid lika kul! Synd bara att man aldrig lär sig hur mycket man tål! ;) Haha! Trodde nästan att karatefyllor tillhörde det förflutna men tydligen inte.. Men det är faktiskt svårt att veta hur mycket man tål från gång tlll gång när man dricker så sällan som jag har gjort hela hösten och vintern (vilket fint litet försvarstal jag klämde in där :P) Kommer iaf att sakna er allihopa mina underbara vänner! Lova att skriva och kommentera våra inlägg ofta så vi vet att ni lever!



Vet som sagt inte om jag kommer skriva så mycket här på bloggen under resan med tanke på att vi ska skriva på Björns backpacking.se, men vi får väl se. Klickar ni in på länken här kommer ni direkt till resan!


http://www.backpacking.se/TravelProfile.asp?TravelId=24188&SubMenu=

Om 6 timmar är det dags att vakna och bege sig mot Landvetter! Shit! Nu börjar det verkligen! Får väl se om vi går och lägger oss överhuvudtaget.. Frågan är väl om jag kommer kunna somna? Haha!

Ta hand om er nu så får vi hålla kontakten via internet!
Ses till sommarn!
Massor med pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela